: 8- 01144203904

لیبل و کاور

مشاهده نمونه لیبل و کاور

گالری چاپ لیبل و کاور

طراحی لیبل label DESIGN و چاپ لیبل label PRINT برای محصولات عمده یک شرکت تولیدی و یا برای ارائه خدمات توسط یک شرکت طراحی و چاپ صورت می پذیرد.

شاید نخستین باری که یک شیشه کوکاکولا در دست داشته اید را بخاطر داشته باشید، طراحان کانون تبلیغاتی طراحان برتر تمام تلاش خود را می نمایند که محصولات شما نیز این چنین در خاطر مصرف کنندگان جای بگیرد. طراحی لیبل همیشه سعی در متفاوت ساختن یک محصول از دیگر محصولات دارد. جلوه آغازین یک بسته بندی طراحی لیبل آن است، که به شکل علمی و ماهرانه ای توسط طراحان گرافیک و گرافیست ها و طراحان لیبل طراحی شده باشد.

طراحی لیبل :

این روزها فرآیند کلی تفکیک و جداسازی توسط طراحی لیبل به شکل وسیعی پیچیده و علمی شده است، زیرا تصویر یک طراحی لیبل بر روی بسته بندی نقش ویژه ای را در تشخیص یک محصول از دیگر محصولات ایفا می کند. بطری های طراحی لیبل شده در شرکت سون آپ از رنگ سبز خاصی برخوردار بودند که محصولات این شرکت را به طور ویژه ای از دیگر تولید کنندگان جدا کرده بود و در زمینه نوشابه های گازدار طراحی لیبل با رنگ سبز را به خود اختصاص داده است.

طراحی لیبل خلاقانه

طراحی لیبل خلاقانه یکی از عناصر مهم در طراحی لیبل و بسته بندی از لحاظ روابط عمومی و جلب توجه بازار هدف است. طراحی لیبل خلاقانه باید دارای شرایط ذیل باشد :

۱ـ طراحی لیبل خلاقانه باید شکل مناسب از محصول و خدمات نشان دهد.

۲ـ طراحی لیبل خلاقانه می بایست دانش کافی را به مخاطب محصول ارائه دهد.

۳ـ طراحی لیبل خلاقانه باید شامل اطلاعا ت مواد تشکیل دهنده باشد.

در طراحی لیبل خلاقانه ازمتریال متفاوتی استفاده می شود مانند مقوا، پلاستیک، فویل متالیز که به دلیل حالتی که ایجاد می شود اکثرا مورد توجه هستند.

دوشکل اصلی لیبل وجود دارد؛ یکی جدا از بسته که بعد به آن وصل می شود و نوع دیگر هنگام تولید بسته بندی ایجاد می گردد.

در حالت کلی طراحی لیبل خلاقانه و بسته بندی به غیر از نقش کاربردی در حفاظت از ماده غذایی تاثیر مهمی در بازاریابی و تبلیغ ایفا می نماید.

از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید